پانیذ پانیذ ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

پانیذ

شیرین ترین سفر در شهداد

1392/11/27 20:05
نویسنده : مامان سارا
455 بازدید
اشتراک گذاری

از سفر باز گشتیم ، سفر از ما باز نمی گردد ... 

شهر خیالی و مسحور کننده کلوت ها ، تپه هاي تخم مرغي شکل، طلوع و غروب بي نظير آفتاب کوير، شبهاي پرستاره، سکوت دل انگيز و شنهاي روان را برای اولین بار با دخترم لمس کردیم و لذت بردیم ، عاشقش شدم آن لحظه که وارد رودخانه شنی شدیم و صدای خنده اش تمام بیابان لوت را پر کرده بود ، به سرعت کفش هایش را از پا درآورد و همجون فرشته ها شروع به دویدن کرد و با شوقی فراوان از من می خواست که کفش هایم را همچون او از پا درآورم و لذت کویر را با تمام وجود احساس کنم ، عاشقترش شدم وقتی پابه پای من و دیگر اعضای گروه راه می رفت و از احساساتش در مورد کویر با صدای بلند برایم صحبت می کرد و شوری وصف ناشدنی تمام وجودم را در برگرفت وقتی که گفت : " مامان من کویر رو از جنگل بیشتر دوست دارم " و شب ها صدای خنده اش در خواب می گفت که رویای کویر را می بیند . همسفر کوچک من بسیار از تو سپاسگزارم برای اینکه شیرینی این تجربه ها را برایم هزار بار بیشتر کرده ای ... 


پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانیذ می باشد