پانیذ پانیذ ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

پانیذ

خدایا شکر

1390/11/10 20:11
نویسنده : مامان سارا
485 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت می کنم برای این روزها ، برای این روزهایی که کنار فرزندم هستم ، فرزندی که تو برایم انتخاب کردی ....

 

خدایا شکرت می کنم برای این روزها، برای این روزهایی که با کودکم می خندم، با کودکم می رقصم، می چرخم، راه می روم و شادم ....

خدایا شکرت می کنم برای این روزها ، برای این روزهایی که کودک شده ام ....

خدایا شکرت می کنم برای این روزها، برای این روزهایی که از ته دل قهقهه می زنم ، بی هیچ خجالتی ، بی هیچ حجب و حیایی ....

خدایا شکرت می کنم برای این روزها، برای این روزها که همه چیزم شده است فرشته ای کوچک که تو تقدیمم نموده ای ....

خدایا شکرت می کنم برای این روزها، برای این روزهایی که در آن با وجود هدیه آسمانیت به من فهماندی که زندگی آنقدر هم که ما فکر می کنیم جدی نیست ....

خدایا شکرت می کنم برای این روزها، برای این روزهایی که به من نشان دادی برای خوش بودن، برای خوشبخت بودن فرمول پیچیده ای لارم نیست، باید ساده بود، باید ساده نگاه کرد ، باید کودک بود .... 

خدایا شکرت می کنم برای این روزها، برای این روزهایی که بی دلیل می خندم، مثل کودک گریه می کنم ، فراموش می کنم و خوشبختم ....

خدایا شکرت می کنم برای این روزها ، برای همه روزها ، برای روزهایی که گذشت ، برای روزهایی که می آید .........

خدا جون شکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککرت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهسا
10 بهمن 90 20:22
سلام خوبين ني ني نازتون خوبه؟
من بلدم پوستر درست كنم
اگه دوست داشتين بهم سر بزنين
قيمت توافقي خيلي هم ارزون حساب ميكم
نمونه كارهامو هم ميتونين ببينين
راستي پوستر هايي كه ميسازم خيلي با كيفيت هستن و ميتونيد بديد واستون چاپ كنن
به هرحال اگه نخواستين هم حتما بياين پيشم
خيلي مواظب نيني خوشملتون باشين







عزیزم چطور می تونم نمونه کارهاتو ببینم ؟
الناز
26 بهمن 90 23:01
سارا جان از دیدن دوباره ات خیلی خوشحال شدم. امیدوارم هر روز ایم حس شکر کردن رو داشته باشی. این هم برای اون دخمل ناز دوست داشتنی








ممنون الناز جان، من هم امیدوارم که شما همیشه در کمال آرامش باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانیذ می باشد