پانیذ پانیذ ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

پانیذ

همه شیرین دهنان ...

1393/2/30 20:07
نویسنده : مامان سارا
345 بازدید
اشتراک گذاری

من : پانیذ موبایلم گم شده 

پانیذ : نگران نباش پیدا می شه 

من : تعجب

روی ناخن هاش به سفارش خودش لاک آبی زدم ، نگاه می کنه و می گه : چه زیباست !!!!

من : خجالت

بعد از غذا می گم از خدا تشکر کردی ؟؟ 

دفعات قبل می گفت : خدا مرسی برای غذاها ، این دفعه گفت : خدا لطفن غذاها رو جمع کن ... 

من : محبت

خوشحالم این روزها فرشته ای کنارم هست که به من محبت می کند و درکم می کند . دوستت دارم تا ابد 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الناز
31 اردیبهشت 93 11:47
جوجه. بلاخره کی جمع کرد غذاهارو؟
مامان سارا
پاسخ
هر چی صبر کردیم خدا نیومد جمع کنه
سحر
8 تیر 93 14:44
تولدت مبارک. ░░░░░░░████████░░░░░░░░█████████░░░░░░ ░░░░░██▓▓▓▓▓▓▒▓▓██░░▓█▓▓▓▓▒░▒▒▓▓██░░░░ ░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░▓▓███▓▓▓▓▓▒▒▒░░▒▓▓█▒░░ ░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░░▓▓█░░ ░▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██▓██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░░▓▓█░ ░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░▒▓█▒ ░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░█░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░░▓██ █▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░▓▓█ █▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░█░█░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░▓▓█ █▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░▒█░██░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓▓█ █▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓██ █▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░▒█░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▓▓█░ ▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▓▓█░ ░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▒░ ░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░ ░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░ ░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓░░░ ░░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓████████▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░ ░░░░▓█▓▓▓▓▓▓▓▓██▒▒▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░ ░░░░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░░ ░░░░░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░░░ ░░░░░░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░██▓▓▓▓▓██░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░▒█▓▓██░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░▓█░░░░░░░░░░░░░░░░░░
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانیذ می باشد