پانیذ پانیذ ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

پانیذ

نامه به پانیذ - قسمت اول

1393/4/29 11:48
نویسنده : مامان سارا
395 بازدید
اشتراک گذاری

برای برخی از انسانها، فرزند، تضمین بقای نام و یاد آنهاست.

برای برخی، عصای روز پیری.

برای برخی همدم و همزبان.

برای برخی، حاصل یک غفلت!

اما فکر میکنم فرزند، کسی است که میتوانی تمام آموخته هایت را به او منتقل کنی. نه با این هدف، که همچون تو زندگی کند، بل از آن رو که آموخته های تو را دوباره به آزمون بر نخیزد. آنها را در پس ذهن داشته باشد، آموخته های خود را نیز بدان بیفزاید. بهتر تصمیم بگیرد و شادتر زندگی کند.

دوست دارم فرزندم بر روی شانه های من بایستد، دنیا را بهتر از من ببیند و به من – که هم عصر او هستم اما هم نسل او نیستم – و چشمان اندیشه ام دیگر آن نور و روشنایی جوانی را ندارد، بگوید که دنیا را چگونه می خواهد و چگونه می بیند.

پسندها (1)

نظرات (1)

پانیذ
30 مرداد 93 2:42
سلام من پانیذ هستم 21 سالمه با دیدن این وبلاگ خونگ به جوش اومد فوق العاده همیشه شاد باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانیذ می باشد