پانیذ پانیذ ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

پانیذ

کودکم

1391/12/6 18:48
نویسنده : مامان سارا
442 بازدید
اشتراک گذاری

این دوست داشتن است

این همان حس قشنگی ست که دلم میخواهد

او درون دل من جای باز کرده است

 

کودکی بازی گوش
نازنینی با هوش
چشمهای مشکی
پوستی مهتابی
گیسوانی چو شب بی مهتاب
که نسیم خوش او دلها برده ز کف
اری اری اری
دوستش میدارم
قهقهه های قشنگش که همه مستانه
حاکی از سر درون خوش اوست
دوستش میدارم
من که خود میدانم
او یقین سهم من است
از بهشت خاکی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

غزاله
7 اسفند 91 9:11
کاش حداقل یه عکس خوشگل ازش گذاشته بودی دلمون تنگ شده
maral
24 اسفند 91 20:09
vaaaaaaaay maman sara kheyli matnet ghashang bood



حمید
27 اسفند 91 16:43
زندگی خالی نیست: مهربانی هست، سیب هست، ایمان هست. آری تا شقایق هست، زندگی باید کرد. در دل من چیزی است، مثل یک بیشه نور، مثل خواب دم صبح و چنان بی‌تابم، که دلم می‌خواهد بدوم تا ته دشت، بروم تا سر کوه. دورها آوایی است، که مرا می‌خواند..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانیذ می باشد