پانیذ پانیذ ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

پانیذ

دلتنگ دخترم

1392/6/26 13:05
نویسنده : مامان سارا
2,061 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترم ! اینروزها پرم از نقطه چینهای مبهمی که هیچکدامشان خیال پرشدن ندارند!

هی می نویسم و نقطه سر خط...

قرار نیست که کسی بیاید واین نقطه ها را بردارد و برسد به خط ممتد تنهایی من...

دلخوشی اینروزهای من ، دخترم هنوز از تو دور نشده دلتنگت هستم و برای باغچه ی حیاط همسایه  که هر از گاهی اغوش میشود گریه می کنم ، گریه هایی که فرسوده گیشان خاطر خدا وخاطره را هم می آزرد.

اما دلم خیال خالی شدن ندارد انگار...

و اینروزها دلگیرم از خودم...

از اینهمه مچاله گی که به در و دیوار هم میزنم نمی توانم قایمش کنم

و گوجه های سبز هم فریب خنده های کوچک ساختگی ام را نمی خورند!!!

مثل یک کاغذ نازک شده ام و هی تا میخورم 

ونگرانم که شاید برای همیشه مچاله بمانم

و نتوانم لبخند یاس و بابونه را در هیاهوی پیله و  پروانه ببینم...

دنبال یک جای امنی که بروم و برای یک ماه سکوت وستاره ،گم شوم حتی از خودم که حتی دست خودم هم به خودم نرسد 

اما پیدایش نمی کنم و مثل فرفره فقط میچرخم!!

دور خودم... دور تکرار تمام تکراری هایی که عذابم میدهند و...

نای برداشتن یک قدم را هم ندارم.

دارم بد میشوم ،نه؟

نگذار فرشته گی ام خاموش شود...

محض خاطر خودم... خودت...

بگذار که دوباره لبهایم روی ماهت را حس کند.

خواب را دوست ندارم دیگر...

بزن پشت گردنم که بیدار شوم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

رها
26 شهریور 92 13:35
بعضی وقتا آدما دلشون میخواد خوشون و حبس کنن و احساس میکنن اینجوری ممکنه حالشون خوب شه

اگه میخوای خوب شی ، یه نگاه به روبروت بنداز
خیلی هم دور نیست ، یه دختر خوشگل و شاد که هر لحظه نگاهش پیشه توء
کسی که با همه کوچیکیش سعی میکنه شادت کنه تا شاد ببینتت

یه حرفی میخوام بهت بزنم ، خواهرانه
اگه میخوای دیگه اینجوری نشی سعی کن انجام بدی
وقتایی که دلت میگیره و دوست داری که از این حالت بیای بیرون
اول به خدا فکرکن
بعد سه تا نفس عمیق و راحت بکش
بعد برو تو گذشته و چیزایی و تجسم کن که از فکر کردن بهشون لذت میبری
یا به عامل این ناراحتیت فکر کن و به خودت بگو که .... نقاط مثبت زیادی داره ، پس میشه به خاطر همه این نقاط مثبت امروز و ندید گرفت و فکر نکرد بهش
بعد دوباره به دخترت نگاه کن و پاشو بوسش کن
مطمئا باش خوبه خوب میشی

سعی کن شاد باشی
آخه بهت نمیاد با وجود همچین نعمتی دلت بخواد بگیره


هفته ای دو روز باید برم همدان و به خاطر همین دلتنگم
الناز
1 مهر 92 17:48
چند روز شد مگه؟ برای اون هم خیلی خوبه که تو برای خودت تصمیم بگیری و به خواستهای خودت احترام بزاری. مواظب خودت باش. این قدر دلگیر نشو.
شبنم
8 مهر 92 11:04
طراحی تقویم سال 93 با کمترین هزینه از عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک http://babyclip.persianblog.ir/ به علت تحویل به موقع سفارشات از الان سفارش گرفته می شود
مامان آرینا موفرفری
16 مهر 92 15:11
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$ روز جهانی کودک مبارک
الناز
25 آبان 92 19:58
پانیذ قشنگم دلم برای شیرین کاریهات تنگه. مامانی این روزا داره تند تند میگذره. بیا شیرینیها رو باهامون شریک شو.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانیذ می باشد